Haberler

23 ŞUBAT 2018
Destination Imagination 2018 Türkiye Turnuvasında 3. Olduk
Dünyanın en büyük yaratıcılık ve problem çözme organizasyonu olarak bilinen Destination Imagination Turnuvasının Türkiye ayağı 15-18 Şubat 2018 tarihlerinde Aydın Kuşadası’nda buluna ...
22 ŞUBAT 2018
Osmanlıda Şair Padişahlar ve Mahlasları
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi 10. Sınıf öğrencileri, Türk Dili ve Edebiyatı dersi kapsamında birinci dönem işledikleri konulardan hareketle şair olan padişahları ve padi ...
21 ŞUBAT 2018
Kitap Ayracı Sergisi: "Hatırlamanın Estetiği"
“Şiir yazma hastalığım Hep böyle havalarda nüksetti; Beni bu güzel havalar mahvetti.”                 &n ...
İstanbul Bilgi Üniversitesi Tanıtım Gezisi
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi olarak 11. ve 12. sınıflarımızla beraber Üniversite Tanıtım Günleri programımız kapsamında İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsü&rsqu ...
Geleneksel Türk Sanatlarında Siyah Beyaz Desen Çalışmaları
Geleneksel Türk Sanatları dersimizde hedefimiz çizgileri kullanarak desen oluşturabilmekti. Bu çerçevede, üç boyutlu geometrik çalışmalar üzerinde desen çalışmalar ...
2. Sınıfların Uçurtma Müzesi Gezisi
2. sınıf öğrencileri 4. tema ile bağlantılı olarak Üsküdar Uçurtma Müzesi'ne giderek müzeyi gezdiler.Uçurtma yapma etkinliğine katılarak uçurtmalar yaptılar. ...
Destination-Imagination
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi Destination-Imagination Kulubü öğrencileri, 15-19 Şubat tarihleri arasına Kuşadası’nda düzenlenen DAT 2018’e katılmışlardı ...
1. Sınıflarımız İle Sadberk Hanım Müzesi Gezimiz
1. sınıf öğrencilerimiz ile birlikte Dünya'nın İşleyişi temamızla bağlantılı olarak Türkiye'nin ilk özel müzesi olan Sadberk Hanım Müzesi'ne gittik. Öğrencilerimiz, Osmanlı ...
19 ŞUBAT 2018
6 Yaş Sınıflarımızla "Miniskop Bilim Atölyesi'' Gezimiz
Öğrencilerimiz ile Bilim temamıza “Bilim Atölyesi” gezisi ile tüm hızımızla devam ediyoruz.Astronot öğretmenimizle önce planetaryumda gezegenleri keşfettik sonra “Çikolat ...
Tenis Öğreniyoruz
Mürüvvet Evyap Okulları olarak hem kulüp  derslerinde hem de spor akademisi derslerinde tenis oynuyoruz. Öğrenmeye hazır olma , yaş,zeka,güdüleme ve genel uyarılmışlık haline ...
2. Sınıflar Deney Yapıyor
2. sınıflar materyallerin özellikleri hakkında bilgi edinmek için deneyler yapıyor. ...
Spor Akademisi Okçuluk Branşında 1. Dönemi Başarıyla Bitirdik
2017 - 2018 eğitim ve öğretim yılı 1.dönem spor akademisi okçuluk branşı derslerini başarı ile bitirmenin sevinci içerisindeyiz. Okçuluğa büyük ilgi gösteren öğrencil ...
Mucitler Atölyesi
Anaokulu 5 yaş grubu öğrencileri ile Dünyanın İşleyişi teması doğrultusunda "Su" ünitesiyle ilgili olarak Mucitler Atölyesi'ni ziyaret ettik. Suyun ne renk olduğunu,  ...
Atletizmde İstanbul İkinciliği
Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi olarak katıldığımız 14-15 Şubat 2018 tarihinde Enka Atletizm Pistinde gerçekleşen “Okul Sporları Atletizm İstanbul İl Birinciliği” yarışmalarında okul ...
Beykent Üniversitesi'nden ''Stres,Kaygı ve Dikkat Bozukluğu'' Semineri
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi 12.sınıf öğrencilerimize, Beykent Üniversitesi Öğrenci Dekanı Serhat Butur tarafından ''Stres,Kaygı ve Dikkat Dağınıklığı'' üzer ...
12 ŞUBAT 2018
Benego Dikkat ve Öğrenme Modeli Testi Veli Tanıtımı- PDR Servisi
Benego Dikkat ve Öğrenme Modeli testi uygulanan öğrenci velilerimize  Uzm. Psk. Dr. Halil İbrahim ERDEN tarafından test değerlendirmesi 10.02.2018 Cumartesi günü gerçekleşmiştir. Katı ...
9 ŞUBAT 2018
Haydi Paylaşalım Projesi
Özel Mürüvvet Evyap Anaokulu ve İlkokulu İstanbul Büyükşehir Belediyesinin düzenlediği "Haydi Paylaşalım" projesi için toplanan malzemeleri ihtiyacı sahiplerine dağıtıl ...
Periyodik Cetvel Sergisi
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi Fen Zümresi Kimya Bölümü tarafından 1. dönem sonunda Periyodik Cetvel Tasarım Yarışması yapıldı. Öğrencilerimizin yoğun katılımıy ...
Doğal Sirke Yapımı
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi 11.sınıf  öğrencileriyle laboratuvarımızda portakal, ayva, elma gibi farklı meyvelerle doğal sirke yaptık. Öncelikle meyvelerimizi keserek kavanozumu ...
Uçurtma Müzesi
Öğrencilerimizle ikinci döneme “Uçurtma Müzesi” ile hızlı bir giriş yaptık. Çeşitli ülkelere ait uçurtmaları görme ve inceleme fırsatı bulduk. Müzenin at&oum ...
5 Yaş Grubu Öğrencileri Barınak Oluşturdular
Zaman ve Mekandaki Yerimiz  temamızın Barınaklar Ünitesi'nde Anaokulu 5 yaş grubu öğrencileri İngilizce dersinde okudukları ''One Snowy Night'' hikayesinde geçen ana &n ...
7 ŞUBAT 2018
EVYAP’TAN 10. YILDA GELECEĞE BİR YATIRIM DAHA!
Türk eğitim camiasının önde gelen kurumlarından Özel Mürüvvet Evyap Okulları büyümeyi sürdürüyor. Başarılı eğitim kurumunun bu kapsamda 2018-2019 eğitim öğretim yılı ...
29 OCAK 2018
12.Sınıf Üniversite Hazırlık Kampı
Yoğun çalışma temposuyla birinci dönemi geride bırakan 12.sınıf öğrencilerimiz, sömestr tatilinin ilk haftası okulda öğretmenlerimiz gözetiminde çalışma kampı yaptılar. Gün i&c ...
Son Değerlendirme Sunumu
Özel Mürüvvet Evyap Anaokulu olarak "Zaman ve Mekandaki Yerimiz" temamız kapsamında son değerlendirme çalışmamızı, öğrendiğimiz bilgileri ve yaptığımız etkinlikleri sınıfımı ...
24 OCAK 2018
Titrasyon ile İndikatörlerin Asidik ve Bazik Ortamda Renk Dönüşümlerini Gözlemledik
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi olarak 10. sınıf öğrencilerimizle titrasyon düzeneği yardımı ile fenolftalein, metil kırmızısı, bromtimol mavisi gibi indikatörlerin asidik ve b ...
10-C Sınıfı Dönem Sonu Etkinliği
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi 10-C sınıf öğrencileri sınıf öğretmenleri Fatma ÜNAL eşliğinde dönem sonu etkinliği düzenledi. Öğrencilerimiz Profilo Alışveriş Merkez ...
10.Sınıflar Kahvaltı Etkinliğinde Buluştu
Özel Mürüvvet Evyap Koleji 10A-10B-10C sınıfı öğrencileri, sınıf rehber öğretmenleriyle dönem sonunda geleneksel kahvaltı etkinliğinde bir araya gelerek birinci dönemin stresini at ...
23 OCAK 2018
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi Öğrencileri Yüzme Yarışmalarına Katıldı
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi olarak 16-17 Ocak 2018 tarihinde Burhan Felek Yüzme Havuzu'nda gerçekleşen İstanbul Okul Sporları Yüzme Yarışmaları'nda yer aldık. Yarışmal ...
İl Müsabakalarında Evyap Satranç Ekibi
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi olarak 17-18 Ocak 2018 Gaziosmanpaşa Anadolu İmam Hatip Lisesi spor salonunda gerçekleşen İstanbul Okul Sporları Satranç İl Yarışmaları'nda yer al ...
Doğa Dostu Biyoplastik Yapımı
Özel Mürüvvet Evyap Koleji ve Fen Lisesi olarak 9. sınıf öğrencilerimizle doğa dostu biyoplastik yaptık.Biyoplastiklerin en güzel tarafı tamamiyle petrolden bağımsız kaynaklardan üretilebilm ...